VOOR HET BELANGRIJKSTE KAPITAAL ZORGEN

HRM & Salarisadministratie

Bij Visser & Visser regelen we de personeels- en salarisadministratie voor ongeveer 1500 bedrijven. Hoveniers, metaal- of bouwbedrijven en andere mkb-ondernemers, vaak klein van omvang. Stipt en zorgvuldig zorgen we dat salarissen worden betaald en dossiers worden bijgehouden. Via ons eigen systeem in de cloud of bij de klant zelf. Onze medewerkers verwerken en controleren mutaties en zijn het aanspreekpunt voor de klant voor salarisgerelateerde onderwerpen, zoals vragen over sociale premies, kostenvergoedingen, heffingen of subsidies. We koppelen foutloos werken aan snelheid en een hoog niveau van dienstverlening. Voor jou betekent dat een verantwoordelijke baan, waar je je zorgvuldigheid kunt inzetten om echt iets te betekenen voor de klant. Binnen een bedrijf waar persoonlijke aandacht, betrokkenheid en teamspirit voorop staan.

Daarnaast willen we onze klanten, groot en klein, zoveel mogelijk zorg uit handen nemen en een echte partner zijn. Financieel en fiscaal, maar ook voor zaken rondom personeelsmanagement. Dat kan behoorlijk ingewikkeld zijn, bijvoorbeeld als het gaat om de toepassing van wet- en regelgeving op het gebied van sociale zekerheid of bij premies en subsidies. Niet elke ondernemer heeft daar altijd voldoende zicht op. Ook voor andere vragen op het gebied van human resources, van werving en selectie tot en met ontslag, kunnen onze klanten op aandacht en een professioneel advies rekenen. Voor jou betekent dat dat je werkgevers daadwerkelijk kunt ondersteunen bij goed werkgeverschap. Het levert je interessant werk en soms een leuke puzzel op.


“Op de verschillende vestigingen heerst een verschillende sfeer, maar wat ze met elkaar gemeen hebben is warmte en betrokkenheid.”

Paul Wolleswinkel, Coördinator Salaris en HR

Visie

De arbeidsmarkt is de afgelopen jaren sterk veranderd. Dat is terug te zien in de vele verschillende dienstverbanden en contractvormen. Ook de dynamiek van bedrijven verandert, al dan niet onder invloed van een goed draaiende economie. Daarbij komt de nog steeds toenemende digitalisering en de vraag naar online services en portalen. Wij helpen onze klanten om in dat bos de bomen te vinden, zodat ze gewoon kunnen blijven ondernemen.

Ook het managen van personeel is de afgelopen jaren veelomvattender en vaak ingewikkelder geworden. Het aantal contractvormen is gegroeid, werving van goede mensen kan een lastige klus zijn. Ook kunnen de consequenties van het niet juist naleven van wet- en regelgeving ernstig zijn. In dat woud van mogelijkheden en risico’s staan wij de ondernemer bij in het vinden van de beste oplossing. Zodat ze zich geen zorgen hoeven te maken.